Livrarea produselor


Livrarea produselor se va efectua in termen de 24-48 h de la confirmarea telefonica a comenzii. In momentul predarii coletului catre reprezentantul companiei de curierat, Cumparatorul va fi notificat pe email. Din acel moment va intra in vigoare termenul de 24-48 h.

Comenzile confirmate de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 – 15.00, vor fi pregatite si predate reprezentantului companiei de curierat in aceeasi zi, in functie de timpul disponibil al Vanzatorului.

Din cauza conditiilor impuse de catre firma de curierat, Cumparatorului nu ii este permisa deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii acestuia.

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident prin e-mail la contact@radiomall.ro . Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorul si ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata.

Daca informatiile furnizate de catre Cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore Cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.


Livrarea prin curier rapid – DPD


Costul transportului este de 19 lei, TVA inclus, indiferent de produs si de numarul acestora.

Curierul se angajeaza sa contacteze Cumparatorul in prealabil, prin telefon (SMS), pentru a-i comunica intervalul orar in care se va incerca livrarea comenzii la adresa.

In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar, curierul va contacta Cumparatorul pentru a stabili detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia incercare livrarea nu va fi realizata, coletul va fi returnat Vanzatorului iar comanda va fi anulata. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat de catre Curier, comanda va fi tinuta la depozitul zonal al curierului timp de 5 zile lucratoare, inainte de a reveni la Vanzator.

Cumparatorul poate plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporte in avans costurile transportului anterior (tur-retur), precum si costurile unei noi livrari, prin metode comunicate direct de reprezentantii Vanzatorului (transfer bancar, O.P. etc).


Livrarea prin curier rapid – Fan Courier


Costul transportului este de 19 lei, TVA inclus, indiferent de produs si de numarul acestora.

Curierul se angajeaza sa contacteze Cumparatorul in prealabil, prin telefon (SMS), pentru a-i comunica intervalul orar in care se va incerca livrarea comenzii la adresa.

In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar, curierul va contacta Cumparatorul pentru a stabili detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia incercare livrarea nu va fi realizata, coletul va fi returnat Vanzatorului iar comanda va fi anulata. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat de catre Curier, comanda va fi tinuta la depozitul zonal al curierului timp de 5 zile lucratoare, inainte de a reveni la Vanzator.

Cumparatorul poate plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporte in avans costurile transportului anterior (tur-retur), precum si costurile unei noi livrari, prin metode comunicate direct de reprezentantii Vanzatorului (transfer bancar, O.P. etc).


Politica retururi


Cumparatorul are dreptul sa renunte la produsele achizitionate de pe Site, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat in posesia fizica a produsului. In cazul solicitarii unui produs care este mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret. In cazul solicitarii unui produs mai ieftin, diferenta de pret nu va fi returnata.

In toate cazurile returnarii sau inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau inlocuire vor fi suportate de catre Cumparator.

In cazul in care a fost trimis un produs diferit fata de cel comandat sau cu alte specificatii (marca diferita, model diferit etc.), taxele de transport vor fi suportate de Vanzator.

Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. Renuntarea la cumpararea unui produs sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur si in urmatoarele conditii:

– produsele trebuie returnate sigilate;

– starea produselor trebuie sa fie la fel, sa nu fi fost folosite sau sa nu prezinte urme de uzura;

– produsul trebuie trimis impreuna cu toate accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator.

In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate.

In situatia returnarii unor produse care fac obiectul unor plati cu cardul, in cazul rambursarilor unor sume pe card, acestea se vor reflecta pe cardul sau contul clientului in 1-30 de zile de la confirmarea plationline.

Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar Vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.